تا این لحظه، هنوز ارتباطی نداشته‌ایم. مطالب این راهنما، بر اساس وضعیت ارتباطی‌مان ارائه می‌شوند تا وقت‌تان صرف خواندن توضیحات غیرضروری نشود. در حال حاضر، لازم است با رویه‌ی کلی ارتباط‌مان و روش استفاده از این سامانه آشنا شوید. وقتی ارتباط‌مان شکل گرفت، مجددا به این برگه مراجعه کنید تا اطلاعات کامل‌تری در اختیارتان قرار بگیرد.

در چه موضوعاتی می‌توانم به شما کمک کنم؟

جهان کارآفرینی و تولید، بسیار گسترده است و طبیعتا در مورد بسیاری از مسائل آن صاحب‌نظر نیستم. بنابراین، قبل از تعیین وقت، ابتدا فهرست موضوعات را بررسی کنید و از انطباق خواسته‌هایتان با آن مطمئن شوید.  برای مشاهده‌ی فهرست موضوعات کلیک کنید.

راه‌های ارتباطی ما چیست؟

ارتباط ما می‌تواند حضوری، تلفنی یا در واتس‌اپ باشد. در ادامه، شیوه‌ی برقراری ارتباط با هر یک از این کانال‌ها را جداگانه توضیح می‌دهم.

راه اول: ارتباط تلفنی


برای ارتباط تلفنی، تاریخ و زمان مورد نظرتان را در سامانه انتخاب کنید و در موعد مقرر با شماره‌ی 09981469575  تماس بگیرید. لطفاً به نکات زیر توجه کنید:

۱. فقط در زمان مقرر تماس بگیرید. برای تمرکز بیشتر روی مکالمات و پیشگیری از تماس‌های غیرقابل پیش‌بینی، از ابزار وایت‌لیست استفاده می‌کنم. بدین ترتیب، در هر بازه‌ی زمانی فقط یک خط تلفن امکان برقراری تماس دارد و سایر تماس‌ها به صورت خودکار مسدود می‌شوند.

۲. در هنگام تعیین وقت، یک شماره‌ی تلفن از شما دریافت می‌شود. برای زنگ زدن از همان شماره‌ای استفاده کنید که در سامانه وارد کرده‌اید. طبیعتا اگر از شماره‌ی ناشناس تماس بگیرید، هویت‌تان شناسایی نمی‌شود و امکان برقرای تماس نیست.

۳. ممکن است مکالمه‌مان بیشتر از زمان رزرو شده طول بکشد. این اتفاق کاملا رایج است و برای این که نسبت به نفرات بعدی بدقول نشوم، در سیستم رزرواسیون یک وقفه‌ی ده دقیقه‌ای تعریف کرده‌ام. از این رو، لطفا زمان تماس را مدیریت کنید تا نهایتا ۱۰ دقیقه از زمان مقرر بیشتر شود. به عنوان مثال اگر ۱۵ دقیقه رزرو کرده‌اید، تماس را حداکثر در ۲۵ دقیقه به پایان برسانید.

راه دوم: ارتباط در واتس‌اپ

این شیوه‌ی ارتباطی، زمانی مناسب است که سوال جزئی، مشخص و شفافی داشته باشید. شماره‌ی واتس‌اپ 09981469575 است. برای استفاده از این کانال به نکات زیر توجه کنید:

۱. برای ارسال پیام در واتس‌اپ، ابتدا تاریخ مورد نظرتان را در سامانه ثبت کنید. اگر تعداد پیام‌ها زیاد باشد، طبیعتا امکان پاسخگویی به همه‌ی آن‌ها را نخواهم داشت. سیستم رزرواسیون کمک می‌کند که تعداد پیام‌ها کنترل شود و در هر روز، تعداد مشخصی پیام دریافت کنم.

۲. در هر روز، شماره‌هایی که نوبت دارند در لیست سفید قرار می‌گیرند و پیام‌های دریافتی از سایر شماره‌ها، بدون بررسی بایگانی می‌شوند. بنابراین اگر بدون ثبت تاریخ، پیامی ارسال کرده‌اید، ابتدا یک تاریخ را در سامانه انتخاب کنید و مجددا در همان تاریخ، پیام خود را ارسال کنید.

۳. برای ارسال پیام در واتس‌اپ، می‌توانید سوال‌تان را در قالب «یک» پیام نوشتاری، یا «یک» پیام صوتی حداکثر سه دقیقه‌ای ارسال کنید. در هر دو حالت، لازم است سوالات‌تان در یک موضوع مشخص باشند. در مواردی که چند موضوع طرح می‌شوند، مجبورم برای مدیریت بهتر زمان و رسیدگی به سایر پیام‌ها، فقط به یکی از موضوعات رسیدگی کنم. بدیهی است که سوالات دیگرتان هم می‌توانید با ثبت تاریخ در فرصتی دیگر ارسال کنید.

۴. پیام‌های واتس‌اپی که تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر ارسال شده‌اند را از ساعت ۱۳ الی ۱۵ پاسخ می‌دهم. سایر پیام‌ها را حوالی ساعت ۱۱ الی ۱۲ شب پاسخ خواهم داد.

۵. لطفا پیام خود در واتس‌اپ‌ را با همان شماره‌ای ارسال کنید که در سامانه ثبت کرده‌اید.

۶. اگر سوال‌تان از جنس مساله است و به ارائه‌ی جزئیات نیاز دارد، از روش مکالمه‌ی تلفنی استفاده کنید. در چنین مواردی برای شفاف‌سازی مساله باید تبادل اطلاعات کنیم و یک سوال و جواب ساده کافی نیست.

راه سوم: ارتباط حضوری

ارتباط حضوری موثر، به تهیه‌ی بعضی گزارش‌ها و مستندات از سوی شما، یا بازدید تسهیلات شما از سوی من نیاز دارد. از این رو برای پیشگیری از جلسات بی‌فایده، مراجعات حضوری فقط زمانی امکان‌پذیر است که قبلا در مورد آن به اتفاق نظر رسیده باشیم. بعد از این توافق، امکان اخذ نوبت در سیستم فعال می‌شود و می‌توانید زمان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

لغو قرار


در صورتی که به هر علت در تاریخ مقرر، امکان برقراری تماس یا ارسال پیام را ندارید، یا مساله‌تان حل شده و نیازی به برقراری ارتباط وجود ندارد، لطفا در اسرع وقت نسبت به کنسل کردن زمان رزرو شده اقدام کنید. همکاری شما باعث می‌شود که در طول روز، امکان پاسخگویی به نفرات بیشتری را داشته باشم و زمان انتظار در سامانه کاهش یابد.

×
×

سبد خرید